tirsdag 16. oktober 2012

Lenge siden sist?


JV-Cheerleaderne
Gjett hva... jeg er i live! Jeg innså plutselig at det er omtrent en måned siden jeg blogget sist. Ups, jeg beklager for det. Mangel på blogging er ikke på grunn at jeg ikke har noe å skrive om, men jeg har bare utsatt bloggingen. for eksempel så var hele homecoming-uken kjempemorsom, men jeg blogger ikke om det før nå og det er en måned siden! Lærerne ga oss ikke så mye lekse og så og si alle var utkledd. På fredag, når homecoming-kampenvar (som er på en måte hoved tingen med homecomming), hadde vi ingen fag. Men vi var sammen med laget eller klubben du er med i og dekorerer flåten som representerte laget/klubben i homecoming-paraden. Vist du ikke var med på noe etter skolen var det stasjoner rundt omkring på skolen som  hvem som helst kunne være med på. Homecoming-kampen er den største kampen i året så det var ganske flaut å heie, siden det var min første kamp og jeg bare  hadde hat 6 treninger mens alle andre hadde hatt minst rundt en måne på seg, så det sier seg selv at jeg dummet meg ut! Men jeg var overraskende nok ok med det :) Dansen på lørdag var også morsom,  og når det gjeller musikalen så fikk jeg tilbud om å spille en bi-rolle, men når jeg så timeplanen fikk jeg et lite sjokk. Jeg mener hvordan skal man ha tid til å være på skolen fra 5.30 pm til 7.30 pm? spesielt når du har cheerleading trening fra 3.30 til 7.25 først! Så jeg måtte forklare Mis. Tsile at jeg ikke kunne være med, og det er jeg glad for, for jeg ble nødt til å droppe dramaklassen min pga. at jeg trengte en fritime for å gjøre alle leksene mine.

Morsomste bergogdalbane  ever!

Forrige søndag (7) dro vi til GreatAmerica som er en fornøyelses park ca. tre og en halv time fra Abrams, noe som var utrolig morsomt. Og gjennom hele oktober pynter de parken med Halloween effekter og de forandrer navnene på karuslellene til navn som "ride of horror"and things like that.
Denne lørdag var vi i et selskap med Renees familie hvor vi skjæret ut gresskar. Det er ganske vanskelig selv om du har et mønster å følge. og hånden min verker etter det, det er bedre nå men på søndag var det helt forferdelig, det er som å ha skrivesmerte som aldri vil ta slutt! Men det ble ganske bra. Jeg kan ta et bilde av det å legge ut.




Trærne er egentlig ,er neon-farvet en de ser ut som på bilde 
Høsten her borte er utrolig fin. Det er så mange sykt fine farger!(synn at kamera mitt ikke klarer å fange de riktige farvene) vi har rundt 13*C og for det meste sol, bortsett fra helgen som var, da regnet det noe sykt!
Ellers skjer det ikke så mye, fotballsesongen er over nå siden ingen av lagene kvalifisere seg videre til sluttspill, varsitylaget vårt scorte 1 tuchdown hele denne sesongen.

Framover er det ingenting spesielt som skjer, bortsett fra Halloween og cheerleader-tryouts for basketball sesongen (5-7 november). De tar også ut et Cheer-Dance team da som konkurrerer i Cheerleading, men det er ganske få personer som kommer med på det laget, rundt fem-seks stykker. Jeg håper jeg kommer med, men sannsynligvis ikke siden det er andre som har drevet med cheer mye lengre en meg. Uansett, fram til tryouts har vi tumbling practice (stå på hender, slå hjul, stiften ... osv.) og nå kan jeg nesten stiften! Men klokken er snart 12.30 pm nå, så jeg burde gå å legge meg. Jeg skal prøve å bli flinkere å skrive. Savner dere Hjemme.
Stor klem, Karoline 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar