søndag 26. august 2012

Sondag

God Morgen!
Haer er det sol og litt skyer og varmt. Det har vaert det helt siden jeg kom, med grader rund 26 ++ i skygge, det er deilig. Paa fredag etter all infoen og forberedelsesklassene, som gaar ut paa aa foberede oss paa de kommende 10 maanedene, spilte vi amerikansk fottball, og jet hva... jeg ble quarterback! Saa det sier seg jo selv at mitt lag tapte. Etter fottballen hadde vi bare fritid. Alle haer er kjempegreie greie og det er veldig faa problemer med aa forstaa hverandre. Vi er folk fra sveits, Tyskland, Norge, Nederland, Australia, New Ziland, Serige og Finnland og til sammen er vi 19 tror jeg. 

I gaar var vi i New York, manhattan! Det var helt fantastisk, det er akkurat som paa film! Forst kjorte vi til Cntral Park hvor vi var innom strawberry filds, saa via china town og ned til WTS og tok bilde av det nye de bygger. etter paa fikk vi 5t til aa gaa og shoppe i SOHO. Der er vedli billig haer, jeg kjopte en kjole til bare 180 kr! Ellers kjopte jeg et skjort og litt sminke. Jeg tok masse bilder, men det traalose nettverket fungerer ikke saa jeg kan ikke legge dem ut enda , men saa snart jeg kan skal jeg legge dm ut! Men naa maa jeg gaa til timen, jeg skriver snart igjenn.
- Karoline



 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar