fredag 29. juni 2012

Nå er det snart en uke siden jeg skrev sist, men det er fortsatt ingenting nytt. Jeg vet fortsatt ingen ting. Jeg prøver å ikke tenke for mye på det, men det er lit vanskeligere med tanke på at de tidligste drar den 26. juli. Det er unner en måne til!

I morgen tidlig drar jeg til Oslo med mamma. Flyet vårt drar sinnssykt tidlig, kl. 07.00 altså må jeg opp i 5-tiden. Grunnen til at jeg skal til Oslo er at på mandag har jeg et intervju med den amerikanske ambassaden, det er en del av visumsøknaden. Jeg gruer meg litt, jeg vet jo ikke hva de kommer til å spørre meg om! + at det er bare den som søker som får komme inn i ambassaden, altså, mamma kan ikke bli med. Jaja, det må gjøres. Jeg får ihvertfall to dager med avslapping i Oslo med mamma, Ingvild og moren hennes som dro ned i dag for å besøk gudmoren til Ingvild. Uheldigvis er det ikke meldt det  beste været for helgen:


Lørdag: sol og regn, 15 grader
Søndag: regn, 15 grader
Mandag: sol, 19 grader

Det blir altså fint vær den dagen jeg skal sitte inne i ambassaden og vente i flere timer får så å sette meg på et fly og dra hjem, hvor det er meldt 11 grader og regn, hurra... Men man kan ikke la været være en stopper for ei fin helg. Jeg skal pakke ferdig nå, god helg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar